Regen en zon - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerald Janine - WaarBenJij.nu Regen en zon - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerald Janine - WaarBenJij.nu

Regen en zon

Door: Janine

Blijf op de hoogte en volg Gerald

09 Mei 2011 | Thailand, Bangkok

Nou zoals zaterdag begon, was het eigenlijk ook zondag. We stonden op met regen, hebben rond het middaguur eventjes een waterig zonnetje gezien, waarna de stortbuien al snel weer volgden.
Precies in dat waterige zonnetje zijn we beiden licht verbrand, gezien we toen net zaten te eten en niet meer bedacht waren op een zonnestraal of 2.
Ondanks de regen is de temperatuur zo rond de 28 graden ofzo, maar de wind is heel warm.
Die dag dus niet veel meer gedaan, behalve op de kamer hangend op bed met een boek en de DS.

Vandaag stonden we op met onweer en tijdens het ontbijt werden we vergezeld van een fikse tropische bui.
Gezien ik (Janine) mij vooral heb ingesteld op zon, zon en nog eens zon, heb ik vanochtend wel moeite gehad om dat beeld om te zetten. Gerald heeft er minder moeite mee en heeft mij goed op kunnen peppen. Gezien het zo'n uur na het ontbijt droog was, zijn we toch maar naar het zwembad gegaan. De temp blijft prima, dus zwemmen is geen enkel probleem. Water is ook een aangename temperatuur.
Wat schetst onze verbazing toen wij aan de lunch zaten... boven zee leek de lucht zowaar blauw te worden ipv het grijze en grauwe van afgelopen dagen. En ja hoor... daar was de zon!! hij schijnt echt nog op Koh Chang! :-)
Heerlijk vertoeft aan het zwembad en een aardig kleurtje opgelopen beide. Verder zoals gepland voor deze vakantie, niets gedaan. :-)
Straks ff kijken in White Sands (anders dorp op het eiland) om te zien of daar nog een lekkere maaltijd te halen is.

Vanuit een zonnig (oke vooruit, tis nu donker) Koh Chang... Tot snel!

• 09 Mei 2011 - 16:37

Will:

Tja dat is te verwachten in het regenzeizoen hihi. Maar jullie hebben nu zon gehad en bij ons vannacht en vandaag een beetje regen genoeg om 1 gieter minder te gebruiken voor de tuin. Jeetje het is gort en gortdroog. Gelukkig komt er morgen meer.
    Denk dat er best wel eten te vinden was in White Sands!
    Verder weinig nieuws en wacht op jullie verslag. Dikke kus voor jullie.

• 10 Mei 2011 - 11:14

Pa:

alain zijn tumor is niet geslonken grt