Hand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerald Janine - WaarBenJij.nu Hand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerald Janine - WaarBenJij.nu

Hand

Door: Janine

Blijf op de hoogte en volg Gerald

11 Mei 2011 | Thailand, Bangkok

Vergeet eigenlijk al een paar dagen te melden dat het met de hand hardstikke goed gaat.
Herstel gaat sneller dan verwacht. Met het zwembadwater wat goed ontsmet en steeds de overtollige fibrine weghaalt, heelt de wond mooi van onderuit naar boven toe.
Helemaal een vuist maken gaat nog niet, dan komt er teveel spanning op te staan. Je ziet ook dat de knokkel van de middelvinger nog verdikt is.
Oh ja, en het heeft gejeukt als de neten! :-)

Tot nu toe geen problemen meer gehad verder dus.

liefs!

• 11 Mei 2011 - 15:07

Ikke:

Héhé eindelijk antwoord op mijn vraag hihi. Ben zo blij te horen dat het goed gaat maakte me er toch wel zorgen over. Mazzel voor Gerald dat je nog niet helemaal een vuist kan maken hij heeft het al moeilijk genoeg met z'n eigen ongemak.
    Wat gaat het snel nu hé en jammer dat het zo kort was. Jullie worden aangetrokken door katten zoals een ander door muggen of zo:) Hier alles oké, het weer is nog steeds prima. Dikke knuff voor jullie.

• 11 Mei 2011 - 16:00

Ans:

Hoi ,Wat vervelend dat het met de buik van gerald nu weer mis is!
    Voor jou vind ik het fijn dat het met je hand weer goed gaat je weet maar nooi met die muggen en ander ongedierte daar geniet nog een dag hoop voor jullie op zon en kom veilig weer thuis. Kus Ans en gerrit.

• 12 Mei 2011 - 16:52

Ikke:

Dat jullie net zoveel mazzel in het vliegtuig mogen hebben als de heenreis. Fijne vlucht.
    Dikke knuff voor jullie